niedziela, 29 listopada 2015

Jesień 2016


Kasia & Natalia


















13 komentarzy:

  1. Jesteś baardzo podobna do mojej koleżanki O.O
    (P.S Jesteś fotogeniczna *.*)
    http://gabstylee.blogspot.com/

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym zdjęciu są modelki, nie ja. Wszystko w opisie.

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sentyment do czarno-białych zdjęć!Piękne!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, b. klimatyczne zdjęcia :)
    i też lubię b&w :)
    świetne modelki, jak zwykle :)
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam ci życzyć wszystkiego co najlepsze.
    Więcej obserwatorów i komentarzy, a także dalszego rozwijania się.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I really love your fashion sense.
    you always look amazing so all of your outfits are lovely.
    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i świetny post :)
    Zapraszam również do mnie ;*
    Pozdrawiam i Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń