wtorek, 7 lipca 2015

Letnie kwiaty w " złotej godzinie "


Hej :)


Dziś dość nietypowy post, w którym zaprezentuję Wam moje najświeższe zdjęcia
 robione o tzw. " złotej godzinie" 

Czym jest "złota godzina" ?


Złota godzina to termin określający krótki moment w trakcie dnia – tuż po wschodzie słońca oraz tuż przez jego zachodem – gdy światło słoneczne dostarcza nam specyficznego oświetlenia fotografowanych scen. Jest go jeszcze wystarczająco dużo do robienia zdjęć przy naturalnym świetle, ale zmienia się jego kolor i wydłużają się cienie. Zrobione w tym czasie zdjęcia są pełne czaru, tajemniczości i fascynującej gry barw. "

~ cytat z fotoblogia.pl 
link do całego artykułu : tutaj


Udało mi się uchwycić kwiaty w najlepszych barwach, jednocześnie uzyskując nietypowe < nie było przerabiane w żadnym programie > ciemnoszare tło ! :)

Ogromne zaskoczenie, że się udało, gdyż trudno jest złapać moment, w którym barwy tworzą tak niecodzienną kompozycję :)


















9 komentarzy:

  1. wow czekam na więcej zdjęć, super są! :3
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł, cieszę się, że umieściłaś do niego link. Zdjęcia mi się podobają, powodzenia dalej :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten artykuł jest ciekawy a zdjęcia są ładne :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ;) !

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy artykuł :) Cudowne zdjęcia! :)

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! :).
    Zapraszam do mnie:
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. proponowałaś mi wspólna obserwację :) Ja już
    świetny post !

    OdpowiedzUsuń